woensdag 10 mei 2017

Speciaal bericht voor kinderen van OBS de Arendshorst te Ermelo

Voor de kinderen en ouders van OBS de Arendshorst te Ermelo






In jullie tas vinden jullie een presentje van Mariëlle Zeeman. Ik heb dit gemaakt met Stampin'Up!
producten. Vind je het leuk om een workshop te volgen dan kan dat, via onderstaande email adres kun je me contacten voor de prijzen en wanneer dit kan.


In jullie tas vinden jullie verschillende diertjes. Heb je nu het gouden konijntje gevonden, meld je dan bij mij dan wacht je een leuke verrassing. Let op bewaar wel het papiertje als bewijs.



Op deze blog ga ik vanaf nu regelmatig leuke berichten plaatsen.
Binnenkort komt de nieuwe catalogus uit en dan organiseer ik een open huis. Volg mijn blog.



Nu eerst het volgende aanstaande zondag is het Moederdag en hoe leuk is het om je moeder te verwennen met een leuke creatieve activiteit. Voor 3 euro plan ik samen met jou en je moeder een leuke workshop. Als je interesse hiervoor hebt dan kun je mij een mail sturen naar:

marzeecreatief@gmail.com

Als ik het geld heb dan ontvang je van mij een cadeaubon. Deze bon kost 3 euro en de afspraak maken we samen met jou en je moeder. Jullie gaan van mij leren hoe leuk het is om met de materialen van Stampin' Up! te werken. En uiteraard kun je bij mij deze producten bestellen.


De komende tijd zal ik meer workshops gaan plannen en het is ook nog altijd mogelijk de catalogus hiernaast aan te klikken. Deze catalogi zijn tot eind mei geldig. Informeer bij mij voor het plaatsen van een bestelling. Ik kan je dan ook informeren of een product nog op voorraad is.


Groetjes Mariëlle Zeeman




Geen opmerkingen:

Een reactie posten