donderdag 1 juni 2017

Jaaaaaa De nieuwe catalogus is live en er kan worden besteld





Ja de catalogus is vandaag live gegaan, daarom even een bericht.
Een deel van ons team Utopia, dat is het team van Miranda Mols is nu bezig met een bloghop. Ik doe daar ook aan mee, maar omdat ons team momenteel zo groot is hebben we de groep over twee dagen verdeeld.

Mijn bijdrage is morgen te zien. Ik ga werken met de set Colourful season en de nieuwe in colors natuurlijk. Nieuwsgierig welke dat zijn check de catalogus. Ik ben ook benieuwd welke set jullie leuk vinden. Dit jaar vind ik de catalogus geweldig.
Ook goed nieuws is dat we nu nieuwe nederlandse sets hebben, met mooie teksten.

Nieuwsgierig naar de bloghop ga naar Trynstje van Duren

Het loont ook om twee dagen de blogs te bezoeken, want je kunt meedoen met een wedstrijd, er zitten woorden op meerdere blogs. Deze woorden vormen een zin. Op het blog van Trynstje kun je hier meer over lezen.


De catalogus staat zoals altijd in mijn side bar, waar nu ook ons logo van Team Lakota is te vinden.

Toch wil ik hier de catalogus laten zien






Wil je nu een bestelling plaatsen neem stuur dan een mail naar me met je bestelling ik neem contact met je op met betrekking tot betaling en aflevering.
Wil je een host voor een party zijn maak dan deze maand een afspraak met mij, regel een gezellig avondje met vriendinnen om te gaan knutselen, maar ook een mannenavondje is een optie hoor.
Hosten levert nu een extra bonus op. Nieuwsgierig hiernaar stuur me een mail dan geef ik je meer uitleg en kijken we of we een afspraak kunnen plannen


Verder wil ik graag horen wat je van de vorige bloghop van ons team Lakota vindt, stuur me een reactie per mail en waarom je zo graag een catalogus wilt ontvangen, de leukste reactie ontvangt een gratis catalogus.


Groetjes Mariƫlle









Geen opmerkingen:

Een reactie posten